شعرهای من
ادبیات

ابراز عشق کردم تادل قرار گیرد

                                                                    کاین مخمور دمادم در دست جام گیرد

گفتم که ای نگارم نای سخن ندارم

                                  لحظه دیدار تو روح از کلام  گیرد

از حال خود نوشتم بامید آنکه شاید

                                  این آتش دل من در خرمنش بگیرد

اما دریغ وافسوس جز ماتمم نیافزود

                                   از انتظار جانم بوسه ز مرگ گیرد...    

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 10:39 :: نويسنده : سجاد خالدیان

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شعرهای من و آدرس delodideh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 4197
تعداد مطالب : 4
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

src="http://Loxblog.Com/template/top_lefb.gif" width="16" height="16">

<-PollName->

<-PollItems->